Re: [gnome-panel amd64] Skróty programów

On Tue, Jan 26, 2010 at 12:49:22AM +0000, Jan Wideł wrote:

> Nie o to chodzi, moze ja sie zle wyrazilem, postaram się lepiej ;) Jest
> sobie gorna belka gnome, na nim jest kolejno:
>
> 1)Prorgamy|miejsca|System | - to wszystko z opcją 'zablokuj na panelu'
> 2)tu moje 'skróty' szybkiego uruchamiania. - bez opcji 'zablokuj'
> 3)|try-dock|reg.gloś| czas-data|Menu okien| pow-off- to wszystko z opcją
> 'zablokuj na panelu'
>
> czasem po restarcie mam: 1) puste miejsce 3) i 2) - wszystkie/niektóre
> moje skróty, które powinny być w 'puste miejsce' lądują na końcu belki.
> Co zabawniejsze, klikam taką "uciekniętą" ikonke, przesuwam ją poza 3)
> [...]

Moja teoria jest taka, że jak zmienia się rozdzielczość ekranu, to panel
robi sie krótszy, i "na chama" przesuwa ikony. A rozdzielczość może się
zmieniać na przykład przy stosowaniu niektórych sterowników wyjścia
video mplayera (bodaj SDL lubi tak robić).

Ale to tylko teoria.

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216