Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3

Dnia 23-07-2007, pon o godzinie 18:29 +0100, Marcin Owsiany napisał(a):

> ESD to jest serwer dźwięku. Mnie nie działa wtyczka alsa w xmms, bo jak
> esd działa, to się xmms już do karty podpiąć nie może. A to, czy do
> karty się może podpiąć jednocześnie więcej niż jeden proces zależy zdaje
> się od sterownika albo karty.
>
> Uff..

W ALSA jest dmix, który pozwala na programowe miksowanie kanałów dźwięku
- sprawdza się świetnie, na moim Macu, który nie ma sprzętowego miksera
nie sposób zauważyć jakiegokolwiek problemu z odtwarzaniem paru dźwięków
jednocześnie. Polecam.

--
Andrzej Mendel <amendel@wp.pl>