Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3 - podsumowanie

On Tue, Jul 24, 2007 at 11:52:46AM +0200, Lech Pańkowski wrote:
[...]
> Od tych którzy tworzą tę dystrybucję, jako od ekspertów,
> oczekuję takiego doboru tych elementów, aby działały niezawodnie.

Widocznie Ci, którzy składali GNOME uznali, że totem jest wystarczająco
dobry. Może u nich faktycznie działa OK.  Właściwą rzeczą w tym
przypadku jest sprawdzić, czy błąd został już zgłoszony, i jeśli nie, to
zgłosić go. Instrukcje na bugs.debian.org

BTW jestem pełen podziwu, że ten wątek nie przekształcił się we flamewar
:)

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216