Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3 - podsumowanie

"Lech Pańkowski" <lpank@ii.uwb.edu.pl> writes:
[...]
> Wydawało mi się, że filozofią Debiana jest 'pewność i
> bezpieczeństwo'. Od tych którzy tworzą tę dystrybucję, jako od
> ekspertów, oczekuję takiego doboru tych elementów, aby działały
> niezawodnie.

Witam,

Gdyby wszystkie elementy tak dużej i złożonej dystrybucji Linuksa,
jaką jest Debian, miały działać niezawodnie, to jego wydawanie
trwałoby nie kilka lat jak teraz, ale kilkanaście lub wręcz
kilkadziesiąt. Nie ma też wcale pewności, że zostałyby znalezione
i naprawione wszystkie istniejące błędy.

Dlatego też wydaje się koleją wersję z błędami niekrytycznymi
dla wydania oraz udostępnia poprawki bezpieczeństwa również dla
poprzednich wersji Debiana.

Pozdrawiam,

P.