Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3

On Tue, Jul 24, 2007 at 12:13:14PM +0200, Andrzej Mendel wrote:

> W ALSA jest dmix, który pozwala na programowe miksowanie kanałów dźwięku
> - sprawdza się świetnie, na moim Macu, który nie ma sprzętowego miksera
> nie sposób zauważyć jakiegokolwiek problemu z odtwarzaniem paru dźwięków
> jednocześnie. Polecam.

porridge@kufelek:~$ locate dmix
/usr/share/alsa/pcm/dmix.conf

I co dalej? :-)

Dla porządku, jak próbuję puścić jakąś muzyczkę w XMMS z wybraną wtyczką
ALSA i przy działającym esd, to dostaję okienko pod tytułem "Nie można
otworzyć wyjścia dźwięku", a na wyjściu:

| ALSA lib pcm_dmix.c:864:(snd_pcm_dmix_open) unable to open slave
|
| ** WARNING **: alsa_setup(): Failed to open pcm device (default):
| Urz�dzenie lub zasoby zaj�te

Przy wtyczce OSS (mam załadowane też moduły emulacji OSS dla ALSY)
komunikat jest podobny:

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216