Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> dionizos1 napisał.
> Witam.
> Bardzo mnie cieszy, ze zainteresowales sie moja propozycja.
> Ja coz proponuje w tych grupkach do ktrych naleze tu, FLUG,
> TLUG, LLUG, SLUG, debian-user-polish grupka lesnikow, i
> grupka elektornikow w warszawskiej Fundacji Pomocy Matematykom i
> Informatykom Niesprawnym Ruchowo. Do wiecej LUG-ow nalezec. juz by jak
> dla
> mnie by byzlo zbyt duzo. Z gory dziekuje za przekazanie mojej
> propozycji do poznanskiego LUG-u. O mojej propozycji rowniez wspomnialem
> [...]
Witam.
Poniewaz niedawno pojawila sie kolejna i rowniez ciekawa impreza
Olej-2005 w Przybrodzinie  4 km od Powidza w okolicy Gniezna i
o niej wiecej pod http://olej.lapy.pl chcialbym zaproponowac
Minispotkania w Gdansku przed i po tej imprezie. Ja obecnie zastanawiam
sie
czy tam pojechac co oznaczaloby moja nieobecnosc w Gdansku w weekend
od ok. 19 do ok. 22 sierpnia. Oczywiscie mozemy i rowneizi w tym czasie
Gdansku sie spotykac gdy wczesniej tak ustalimy i wtedy zrezygnuje z
wyjazdu do  Przybrodzina.
Kolejne moje pytanie czy ktos bylby chetny, lub lepiej gdyby nas
kilku bylo chetnych na rozpoczecie Piatego Minispotkania Linuxowego
Gdansk-2005 ok. piatku 12 sierpnia. Mozemy go rozpoczac rowneiz
wczesniej
jezeli tylko beda chetni. Zapraszam. :) No i nasza listga po kolejnych
drobnych korektach.
1). Janusz Ludwikowski.       do 6 sierpnia, lub po 25 sierpnia.
2). Miesiu.                   po ok. 10  sierpnia.
3). Isdes.                    sierpien
4). Mariusz Buczek.
5). No i ja Krzysztof Zubik.  do konca wakacji, do ok. polowy wrzesnia.
                              ewentualna nieobecnosc od ok. 19 do ok. 22
sierpnia?
6). Piotr Konczak.            po 16 sierpnia, wczesniej weekendy.
7). Józef Popiel (Dionizos)   12 do 15 sierpnia i po 20 sierpnia.
Czy moze bedzie wiecej chetnych ?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0