Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> "Janusz L." napisał.
> Witam.
> Poki co moge powiedzec, ze zapowiada sie Minispotkaniowy sierpien.
> Do niego jeszcze 11 dni. Wszystko zalezy od mozliwosci uczestnikow.
> Wiec prosze o podanie terminow kiedy mozecie przyjechac od do.
> No i kto zechce jeszcze dolaczyc. Dla mnie mozliwe jest spotykanie sie
> przez cale wakacje. Ok. polowy wrzesnia zwykle konczy sie letnia oferta
> gdanskich Domow studenckich. http://www.pg.gda.pl/osiedle  i najnowsza
> zmiana . otoz nieaktualny DS-9.  Wiec jako najdogodniejsze proponuje
> [...]
Witam.
Dotad wstepnie zainteresowani.
1). Janusz Ludwikowski.       po 10 sierpnia.
2). Miesiu.                   sierpien.
3). Isdes.                    sierpien
4). Mariusz Buczek.
5). No i ja Krzysztof Zubik.  do konca wakacji, do ok. polowy wrzesnia.
6). Piotr Konczak.            po 16 sierpnia, wczesniej weekendy.
Nasza liste zainteresowanych uzupelnilem na podstawie kolejnych
wiadomosci.
Coz lipiec dobiega konca i pozostalo jemu zaledzwie 9 dni.
Prosilbym w miare mozliwosci powiedzec kto, kiedy i na jak dlugo
moze przyjechac. Ciagle zapraszam kolejnych uczestnikow do
dolaczenia do nas. :) Najlepiej by bylo gdyby na podstawie Waszych
propozycji przyjazdu ostatecznie ustalic konretnie kiedy
rozpoczniemy nasze Minispotanie, lub Minispotkania.
Najlepiej vby bylo, zeby nam udalo sie ustalic przynajmniej
jedno wieksze Minispotnmanie tak jak powiedzal Miesiu.
Na razie mamy wstepne wiadomosci. To oczywiscie dobrze, ze
od nich rozpoczynamy nasze planowanie. CZy np to wieksze Minispotkanie
udalo by nam sie rozpoczac 10 sierpnia , lub kilka dni pozniej.
Jezeli ktos zece wczesniej przyjecbhac niet powie.
Od 30 lipca przez ok 3 tygodnie bedziemy mieli w Trojmiescie
Jarmartk Dominikanskie. Weiec bedzie kolejna atrakcja.
Reasumujac Kto moze uscislic wlasne mozliwosci przyjazdu niech da znac i
kto moze jmoze dolaczyc rowneiz niech da znac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0