Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

"Janusz L." napisał.
> Chętnie sie pojawię, rzucajcie terminami, ustalone coś zostanie, a
> ja wtedy będę walczył o dzionek, może 2, wolnego. Niestety wakacje
> nie oznaczają luzu w robocie, a wręcz przeciwnie. Wiadomo urlopy, a
> u mnie jeszcze się paru zdrowotnie wykończyło. Mi łatfiej załatwić
> wolne w tygodniu niż w weekend.
> Może mi się uda być. Mam nadzieję.
Witam.
Poki co moge powiedzec, ze zapowiada sie Minispotkaniowy sierpien.
Do niego jeszcze 11 dni. Wszystko zalezy od mozliwosci uczestnikow.
Wiec prosze o podanie terminow kiedy mozecie przyjechac od do.
No i kto zechce jeszcze dolaczyc. Dla mnie mozliwe jest spotykanie sie
przez cale wakacje. Ok. polowy wrzesnia zwykle konczy sie letnia oferta
gdanskich Domow studenckich. http://www.pg.gda.pl/osiedle  i najnowsza
zmiana . otoz nieaktualny DS-9.  Wiec jako najdogodniejsze proponuje
DS nr. 5, 6, 7 i 10. Najprawdopodobniej podobnie jak rok temu
bedzie mozna po godz. 20 korzystac z Klubu Studenckiego Orbital i
dla gosci z DS-ow wstep darmowy. Klub niedlugo bedzie otwarty.
POdam spis dotad zainteresowanych Minispotkaniami. Dodawajcie
terminy wedlug Waszych Mozliwosci. Pozniej ustali sie jedno, lub
kilka Minispotkan. Osczywiscie lepiej by bylo byc w wiekszych grupkach.
No ale
coz do Waszych mozliwosci rowneiz trzeba sie dostosowac.
1). Janusz Ludwikowski.
2). Miesu.
3). Isdes.
4). Mariusz Buczek.
5). No i ja Krzysztof Zubik.
Z kilkoma osobami rozmawiam rowniez o Minispotkaniach porzez
GG i Jabber i mialem pojedyncze e-maile na priva. Poki co bez
konkretnych ustalen
wiec ich tu na razie nie podaje. Na reszcie we FLUG-u pojailo sie
zainteresowanie
przyjemnym spedzeniem lata w Gdansku. Milo. :) Rok temu najwiecej mowilo
sie
w grupie debianowej. Ach, zeby tak we wszystkich grupkach pojawili sie
chetni do przyjazdu. No coz poki co zadowolimy sie tym co mamy.
Mozemy urzadzic sobie jedno duze Minispotkanie jak powiedzal Miesiu.
Mozna tez najpierw miec jwedno, lub kilka malych i pomiedyy nimi
duze, jak rowniez jak rowniez jedno dlugie Minispotkanie
poczynajac od przyjazdu pierwszego uczestnika i pozniej dolacza kolejni,
ad
do odjazdu ostatniego. Ja ciagle jestem w Gdansku i chetnie sie bede
spotykal.
No coz jak na razie tyle z moich propozycji.
Zapraszam do dolaoczenia sie i przyjazdu do Gdanska poki jeszcze lato
trwa. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0