Re[2]: info by iptables

M> Witajcie,

M> jedyne rozwiazanie jakie przychodzi mi do glowy:
M> 1. serwer fake-DNS lokalny na innym porcie by nie zaklocal pracy
M> podstawowego (jesli go nie ma to olac, mzoe byc na nomralnym porcie)
M> 2. klepnac www do twojego apache albo napisac samemu skrypt ktory
M> wysyla info na strone
M> 3. klepnac ruch dnsowy na lokalnego fake-dns
M> 4. skonfgurowac lokalnego fake-dns by na kazde zapytanie odpowiadal
M> adresem serwera na ktorym jest apache.

M> musi dzialac :]

M> prosze o info w razie sukcesu :]
> [...]

no a jak w takim razie podniesc binda tak, zeby dzialal na 2 portach;
na standardowym normalnie, a na jakims innym zeby zwracal ciagle ten
sam adres o jakiekolwiek zapytanie? domyslam sie tylko ze to kwestia
odpowiedniego skonfiguroawnia zony.......no ale przyznam sie ze nie
wiem jak to zrobic :(

pozdrawiam - tez marcin :D