Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

m_o_d napisał.
> From: "Krzysztof Zubik" <kzubik@netglob.com.pl>
Witam.
Podaje kto i jakie przekazal dotad propozycje. Z kilkoma uzytkiownikami
rozmawialem poprzez GaduGadu i te propozycje podam.
Najwiecej kolegow jest z Lodzi Engine, Krzysztof Jozwiak, Krzysztof
Garus,
Elektryk i m_o_d. Mam nadzieje,ze o nikim nie zapomnialem. Tu
pojawila sie propozycja, ze moze uda sie zorganizowac podroz samochodem.
Z FLUG-u kolega KNT Zajcew ostatnio zaproponowal przyjazd na weekend
od 9 do 11 lipca z mozliwoscia przedluzenia w obie strony. Chec
przyjazdu
rowniez zaproponowal Gajowy. Dawid Jablonski wspomnial o przyjezdzie
od 13 do 15 sierpnia. Czy to jest juz pwene? Czy nie alo by sie cos
wykombinowac, zebys
przyjechal na dluzej. To nieco krotko jak na, az tak daleka poroz z
Katowic do
Gdanska. Oj bym zapomnial.  Jedynie poprzez GaduGadu rozmawialem z
Grzegorzem z Nowego Sacza, ktory rowniez jest zainteresowany
Minispotkaniami.
Powiedziales mnie, ze jestes w FLUG-u. Prosba, zezeli masz ochote tu
perzyjechac moze cos napisz na liste.
Przejde teraz do kolegow z debian-user-polish@debian.lists.org
Pojawila sie dosc ciekawa propozycja i bardzo bym chcial, zeby sie
udalo. Chodzi o zorganizowanie w Gdansku Zlotu kanalu#debian.pl
(IRCNET.)
Podaje ta propozycje w calosci.