info by iptables

witam !!!

potrzebowalem zrobic cos takiego zeby informowac userow w mojej sieci,
ze problem braku netu nie lezy po stronie naszej sieci tylko jest to
wina naszego ISP. Napisalem sobie prosty skrypcik, ktory w momencie
kiedy nie ma pingow do bramy dodaje regolke iptables, przekierowujaca
caly ruch na 80 porcie pod stosowny port z komunikatem na naszym
rojterze :D

nie znam sie za bardzo na tym, regolke znalazlem w jakims poprzednim
poscie apropos przypomnienia o rachynkach, skopiowalem i
zmodyfikowalem odpowiednio.

/sbin/iptables -t nat -p tcp -D PREROUTING -s 192.168.3.0/24 \
          --dport 80 -m state --state NEW -j DNAT --to 192.168.3.1:82

problem polega na tym, ze jezeli klient otwiera sobie w przegladarce
stronke wpisujac jej adres domenowy, to otrzymuje zamiast mojego
komunikatu info ze nie mozna wyswietlic strony, przekierowanie dziala
dopiero kiedy klient otwiera stronke podajac nie jej adres domenowy
lecz bezposrednio adres ip.

jak mam to zmodyfikowac, coby przekierowywanie nastepowalo dla
wszystkich adresow.

pozdrawiam - iwi