Re: info by iptables

Witajcie,

jedyne rozwiazanie jakie przychodzi mi do glowy:
1. serwer fake-DNS lokalny na innym porcie by nie zaklocal pracy
podstawowego (jesli go nie ma to olac, mzoe byc na nomralnym porcie)
2. klepnac www do twojego apache albo napisac samemu skrypt ktory
wysyla info na strone
3. klepnac ruch dnsowy na lokalnego fake-dns
4. skonfgurowac lokalnego fake-dns by na kazde zapytanie odpowiadal
adresem serwera na ktorym jest apache.

musi dzialac :]

prosze o info w razie sukcesu :]
sam zastanawialem sie nad tym kiedys, ale to olalem poki co.

Marcin.