Re[3]: info by iptables

Sunday, June 27, 2004 (12:52:18 PM) marcin wpadł(a) na genialną myśl:

o>> Jak się pyta o adres domenowy, to próbuje odpytać DNS'y więc ten ruch
o>> przekieruj
o>> Pozdrawiam
o>> Andrzej

m> tzn jak mam ten ruch przekierowac ?? userzy w sieci jako dns-a maja
m> adres wlasnie mojego routera, tego, na ktorym wisi stosowny
m> komunikat.....

W  sumie to raczej chyba nie powinno pomoc ale sprobuj moze PREROUTING
NA FORWARD zamienic i zamiast uzywac nat daj filter.

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]