Re: Automatyczny start XFree86

Użytkownik Paweł Tęcza napisał:

Czesc!

Tomasz Jakub Skrynnyk <skrynnyk@post.pl> writes:

[...]
ble, ble, ble. Mógłbym tak długo :))), więc dodam tylko na koniec
(licząc na odzew :)). Według mnie ogromne ilości dokumentacji (gros po
polsku) i doskonałe narzędzia (z Aptem na czele) stanowią właśnie o
sile Debiana.  Miejmy to na uwadze, szczególnie wtedy, gdy radzimy
młodszym kolegom.

To, co piszesz, to prawda -- ja jedynie chcialem wskazac szybkie
rozwiazanie, bo uwazam, ze do tak trywialnej rzeczy jak zmiana nazwy
dowiazania nie trzeba od razu zaprzegac `update-rc.d`. Zalozylem przy
tym, ze zmiana nazwy linku, restart komputera, odpalenie
`dpkg-reconfigure xserver-xfree86` i odpowiedzenie na kilka pytan, a na
koniec ponowna zmiana nazwy linku nie trwa dluzej niz kilkanascie minut.

Pozdrawiam,

P.
Tomaszu Jakubie!
Dałeś ripostę, ale nie wnoszącą dość na listę. Co to znaczy

'update-rc.d' ? Ja tego jeszcze nie używałem. Więc niby jak należałoby to zrobić?

Bertold