Automatyczny start XFree86

Rozwiazalem jeden problem no i oto pojawil sie nastepny.
System prubuje mi automatycznie uruchomic X'y lecz niestety cos mu to nie
wychodzi, w sumie sie nie dziwie poniwaz ostatnio nie zdarzylem
skonfigurowac wszystkiego. Wyglada to tak ze w odstepach kilku sekundowych
pojawia mi sie czysty ekran XFree86 i zaraz znika, problem jest w tym iz
nic innego nie moge zrobic Ctrl+Alt+Backspace nie dziala, Alt+FX,
Alt+Ctrl+FX tez nie, Ctrl+c,z,x,q bez skutku. Przez pierwsze 5 minut moge jeszcze uzyc
Ctrl+Alt+Del do zamkniecia systemu lecz potem nawet to nie dziala. System
ciagle musze uruchamiac z plyty instalacyjnej poniewaz nie mam jak sie
dobrac do plikow konfiguracyjnych...

Walkir