Re: debianowa paranoja PPP

Dnia Tue, Oct 14, 2003 at 01:56:30PM +0200, Wojciech Kuranowski napisał(a):
> ls -al /dev/ttyS*
>
> crw-rw----    1 root     dialout    4,  64 mar 14  2002 /dev/ttyS0
> crw-rw----    1 root     dialout    4,  65 mar 14  2002 /dev/ttyS1
> crw-rw----    1 root     dialout    4,  66 mar 14  2002 /dev/ttyS2
> crw-rw----    1 root     dialout    4,  67 mar 14  2002 /dev/ttyS3
>
> Czy potrzebujesz jeszcze jakiegos dowodu? Dlaczego upierasz sie tak przy
> swoim i wciaz zawlasz wine na debiana? To jest ewidentnie problem twojej
> lokalnej konfiguracji, a nie globalny dotyczacy calego debiana.

OK. Przyznaje się do winy. To się dzieje tylko u mnie, i jeszcze u paru
osób. To nie wina debiana. Ale działo sie tak u mnie przedtem i teraz.
Mimo wszystko więc uważam, że coś jest nie tak.
Instalowałem z nru specjalnego L+. Nic nie mieszałem z security, bo to
nie jest mój problem.
Czy ktoś jeszcze instalował z L+ i domyslnie miał po instalce bez zapisu
na modem dla grupy dialout?

> Czy juz wiesz, ze nie masz racji?

wiem

> Ile osob ma jeszcze napisac na tej liscie
> o pozytywnym dzialaniu modemu pod zwyklym userem?

Twój post już wystarczy ;-)

> uywasz MAKEDEV czy devfs?

W ogóle nie używałem. Cały czas mówię o stanie jaki zaistniał po
standardowej instalacji.

> wiesz co to jest knoppix? to debian!..skoro ktos mogl sprawic, ze dziala
> tam modem, to czemu ty nie mozesz tego zrobic?

Nie twierdzę, że nie mogę. Jeszcze nie próbowałem. Po prostu ktoś podał
mi taki pomysł.

> nigdy nie widzialem tak pewnej siebie osoby.

już straciłem tą pewność ;-)...

> pisales wczesniej, ze nawet
> nie jestes informatykiem...

i nawet zaangażowanym hobbystą ;-)))

> na przyszlosc radze sie troche zastanowic
> i nie rzucac takimi pretensjonalnymi opiniami dookola. troche pokory...

przyjąłem do wiadomości, przyznaję się do błędu i przepraszam wszystkich

teraz muszę tylko namierzyć, co i dlaczego ciągle odbiera mi prawo
zapisu na modem dla grupy dialout

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~