Re: 2 * Ooops :-(

On Thu, 8 May 2003 23:54:54 +0200 (CEST)
Mirek Grochowski <mgroch@wspinaczka.net> wrote:

> No tak bede musial zrobic. Zastanawia mnie jedynie jak to zrobic.
> Znaczy sie jaki jest najprostszy przepis. Czy zmieniac linki go gcc
> itd czy moze w Makefile wystarczy zmodyfikowac odpowiednie wpisy?
> Co o tym sadzisz?
Hm, sprawa już się wyjaśniła. Pomyłkowo gcc 2.96 utożsamiłem z gcc 3.2.
Zdarza się. ;-)
Krótko mówiąc, przekompilowanie na gcc 2.95 zamiast na gcc 3.2
najprawdopodobniej niczego nie rozwiąże.

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */