Re: 2 * Ooops :-(

On Thu, 8 May 2003 21:22:28 +0200
Jacek Kawa <jfk@zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Kod z gcc 3.2 jest czasem lepszy a czasem gorszy niż 2.95, ale na
> obecnym etapie nie powinno to powodować niestabilności (chyba, że
> trafiłeś na błąd kompilatora ujawniający się niezbyt często).

A z tego co wiem, to gcc wyższe niż 2.95 parę miesięcy temu mocno
kulało. Arpi na stronie mplayera pisał, że mogą być problemy ze
stabilnością mplayera kompilowanego pod redszmatami, mandrejkami, itp.
Tam, ktoś z marketingu wpadł na poroniony pomysł wrzucenia
niedorobionego gcc 3.2 tylko dlatego, że obsługuje parę platform więcej
niż gcc 2.95.
Osobiście preferuję kod wynikowy z gcc 2.95, bo nie mam problemów ze
stabilnością aplikacji. Proponuję zrobić doświadczenie i przekompilować
z gcc 2.95 i sprawdzić rezultaty.

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */