Re: X Error of failed request: XF86DGANoDirectVideoMode

On Thu, 8 May 2003 23:27:55 +0200
Rafal Zawadzki <bluszcz@ats.com.pl> wrote:

> W większości XF86Config-4'ów  wyłączone jest DGA, stawiałbym na to.
> Chyba, że ma złe sterowniki do karty (u mnie ten problem pojawiał się
> przy złych sterownikach do ATI).

Ja kiedyś próbowałem odpalić na s3virge'u vmware'a i się nie dało
(częściowo). Właśnie Xy burzyły się o obsługe DGA i nie chciał vmware
chodzić na full screen. Wsadziłem rivę 128 i wszystko poszło OK. To tak
mi przyszło do głowy w związku z DGA....

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */