Re: Sendmail

    Marcin> Pewnie, że mam, bo dla pojedyńczych (znaczy unikatowych userów)
    Marcin> działa.  Problem się pojawia jak jest taki sam user na różnych
    Marcin> domenach ... No cóż ...  Przede wszystkim jak nie mam danego

Chyba trochę rozumiem - musisz takiego usera wpisać (przynajmniej ja tak
robiłem) explicite z jednej i z drugiej domeny.

    Marcin> usera w /etc/aliases (albo w systemie) to od razu drze jape, ze
    Marcin> USER Unknown czy coś takiego.  Jak zrobię alias, to odczytuje

virtusertable 'nieco' inaczej (czytaj: wcześniej) jest czytane niż aliases,
dlatego jeśli chcesz aby działały aliasy, to musisz je raczej w pliku
virtusertable zamieszczać.

    Marcin> tylko jeden wpis z danym userem z virtusertable (pomimo, że się
    Marcin> nie burzy, że ma duplikat na inną domenę, co czyni gdy dwa razy
    Marcin> dokładnie to samo powtórzysz). Nie wiem .. Trochę już nad tym
    Marcin> siedzę i pewnie się skończy wielkim pożegnaniem z sendmailem

Rozumiem że się spodziewasz pozbyć się wszelkich kłopotów? ;-)

Rozumiem że bardzo nam nie chcesz pokazać wpisów w virtusertable, bo i po co
nam one? ;-)

--

--w