Re: Serwery w sieci wewnętrznej widoczne na zewnątrz

A jakie to są za regułki w iptables? I dlaczego nie mogę uruchominego
ftp na serwerze na tym samym porcie, co na innym z sieci wewnętrznej.

b> ipchains lub iptables
b> regoolki firewall
b> oczywiscie pamietaj ze jesli masz odpalony na serwerze ftp to nie moze miec
b> inny komp wew sieci miec tego samego portu co twoj serwer ftp na
b> serwerze/routerze

b> pozdr
b> ----- Original Message -----
b> From: "Marek Chrobak" <marek@jachpol.net>
b> To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
b> Sent: Monday, April 28, 2003 6:05 PM
b> Subject: Serwery w sieci wewnętrznej widoczne na zewnątrz