Re: Archiwizowanie Linuxa, bylo "Przeniesienie linuxa na inny dysk"

On Mon, Apr 28, 2003 at 07:36:59PM +0200, Mateusz Papiernik wrote:

> nie tylko linuxa - sądzę, że nie będzie wiekszego problemu.

> Nie będzie takiej potrzeby. Zerknij tutaj: http://www.partimage.org/
> Program partImage zrobi obraz Twojej partycji, po czym skompresuje
> go bzipem, a w razie potrzeby podzieli na mniejsze pliki (np. na dwie
> płytki CD) - sądzę, że przy użyciu tego narzędzia spokojnie da się
> wykonać zamierzony przez Ciebie cel :-))))

Wybacz poufalosc, ale zes mi Stary zycie uratowal :-)
Wielkie dzieki. Programik sciaglem, zapoznam sie z nim w najblizszym czasie.

Howto o upgrade dysku poczytalem, ale tylko twoje rozwiazanie jest tu
jak najbardziej trafne.

> nie dziwię ci się, też mnie przeraża jak myślę o reinstalce :)

No wlasnie :-/