RE: Sendmail

wogóle masz to w pliku konfiguracyjnym włączone.

Pewnie, że mam, bo dla pojedyńczych (znaczy unikatowych userów) działa.
Problem się pojawia jak jest taki sam user na różnych domenach ... No
cóż ...
Przede wszystkim jak nie mam danego usera w /etc/aliases (albo w
systemie) to od razu drze jape, ze USER Unknown czy coś takiego.
Jak zrobię alias, to odczytuje tylko jeden wpis z danym userem z
virtusertable (pomimo, że się nie burzy, że ma duplikat na inną domenę,
co czyni gdy dwa razy dokładnie to samo powtórzysz). Nie wiem .. Trochę
już nad tym siedzę i pewnie się skończy wielkim pożegnaniem z sendmailem

Marcin Furmański
Administrator systemów informatycznych
*Kobieta powinna traktować mężczyznę jak psa.      *
*Dać dobrze zjeść, nie drażnić i wypuszczać na noc.*