Re: Sendmail

On Mon, Apr 28, 2003 at 04:33:25PM +0200, Marcin Furmański wrote:

>Oczywiście, ze przbudowałem bazę i parę innych rzeczy też z tym zrobiłem
>A bydle nadal uparcie nie działa.
>Sendmail w ogóle pozwala na takie rzeczy czy mam sobie innego serwera
>poczty szukać zanim mnie klienci zlinczują ?

>Marcin Furmański
>Administrator systemów informatycznych

Czyli klientom zaoferowałeś coś, zanim jeszcze to przetestowałeś.
Jeszcze nie uciekli? Gratulacje!

W sumie najlepiej wygląda to w połączeniu z ,,sygnaturką'' (na dodatek
bez delimitera).

W końcu widzę sens pewnego tekstu z cudzego siga:
,,Niech nam żyją nowożytni administratorzy: klik, klik, klik; blue screen''

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]
Administrator systemów informatycznych ;-P