Re: [OT] LeftHand - Firma

Przemysław Kula wrote:

Witam,
czy moze ktos z kolegow grupowiczow odpalal ten produkt na Debianie Woodym? Probowac czy od razu wygospodarowac maszynke pod auroxa?

Witam.
Udało mi się odpalić Lefthanda na Woodym. Wymagało to grzebania w wielu plikach konfiguracyjnych. Na początek walki polecam a) używanie gcc 2.95 (ja miałem trójeczkę i przezto pełno dziwnych błędów przy kompilacji) b) kożystnie z postgresa 7.2.1 (jak powyżej proby z 7.3 konczyły się masą błędów) - oczywiście postgresa musisz zpachować -chodzi o małą zmianę w źródłach niepamiętam już gdzie ale popatrz na patche w Auroxie.

Powodzenia - Lefthanda da rady odpalić na debianie :)