[OT] LeftHand - Firma

Witam,
czy moze ktos z kolegow grupowiczow odpalal ten produkt na Debianie Woodym?
Probowac czy od razu wygospodarowac maszynke pod auroxa?
Ja mam taki problem:
dropdb 'nobody'
DROP DATABASE
createdb 'nobody'
CREATE DATABASE
createlang plpgsql 'nobody'
make: createlang: Polecenie nie znalezione
make: *** [dbclean] Błąd 127
chown: `nobody.nobody': błędna grupa
chown: `nobody.nobody': błędna grupa
./install-platform: cd: /etc/httpd: Nie ma takiego pliku ani katalogu
./install-platform: cd: /etc/httpd: Nie ma takiego pliku ani katalogu
./install-firma: cd: co-firma: Nie ma takiego pliku ani katalogu
./install-firma: ./prepare: Nie ma takiego pliku ani katalogu
./install-firma: ./auto: Nie ma takiego pliku ani katalogu
./install-firma: service: command not found
make: *** Brak reguł do wykonania obiektu `install-first'. Stop.
./install-firma: ./init_db: Nie ma takiego pliku ani katalogu
cp: nie można wykonać stat na `./http_root/*': Nie ma takiego pliku ani
katalogu
./install-firma: service: command not found
./install-firma: service: command not found

Wiem, ze chodzi o rozmieszczenie plikow konfiguracyjnych - tylko czy jest
warto sie w to bawic?
Moze jakis alternatywny produkt?

Pozdrawiam,
PK