Re: kompilacja kernela na innym serwerze

On Thu, 28 Aug 2003 11:49:54 +0200 (CEST)
"bieniu" <bieniu@gras.poznan.pl> wrote:

> Witam
>
> mam w domu routerek na debianku unstable testing, ale jest bardzo wolny
> dlatego chce zrobic jajko na szybkim kompie - inny tez z debianem
> unstable testing... chce to zrobic tak:

A nie lepiej po debianowemu?
make-kpkg --config menu
fakeroot make-kpkg kernel_image kernel_headers
Potem tylko zgrywasz deby i dpkg -i.

A jeśli chodzi o iptables to gdzieś są paczki z najnowszą wersją. Nie wiem
czy ta z sida radzi sobie z patch-o-matic, nie używam.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|