Re: [OT] LeftHand - Firma

Dnia czw 28. sierpnia 2003 11:14, Przemysław Kula napisał:
> Witam,
> czy moze ktos z kolegow grupowiczow odpalal ten produkt na Debianie Woodym?
> Probowac czy od razu wygospodarowac maszynke pod auroxa?
> Ja mam taki problem:
> dropdb 'nobody'
> DROP DATABASE
> createdb 'nobody'
> CREATE DATABASE
> createlang plpgsql 'nobody'
> make: createlang: Polecenie nie znalezione
> make: *** [dbclean] Błąd 127
> chown: `nobody.nobody': błędna grupa
> chown: `nobody.nobody': błędna grupa
> [...]

Walczylem z tym jakies 3 tygodnie temu tyle ze pod knoppixa. Z tego co
pamietam problem raczej chwilowo nierozwiazywalny. Wszystko dziala o ile
chodzi z tym co autor stworzyl. Mi (z odpowiedzi zgaduje ze poprzednikom tez)
nie udalo sie tego uruchomic na innych dystrybucjach, niestety.
Alternatywnych produktow dla linuxa zdaje sie nie ma, cos jest do faktur, ale
takiej ksiegowosci nic nie oferuje. W razie gdybys cos znalazl to tez jestem
zinteresowany;-)
pozdrawiam
Rafal
--