Re: karta dlink dwl 520+

Witam!

On Thu, 31 Jul 2003, Mariusz Markowski wrote:

> The DWL-520+ and DWL-650+ adapters use the Texas Instruments ACX-100
> chipset.

Mam w lanie Access Point D-Link'a DWL-1000AP i na klientach (laptopy z
Windoze i Debianem "Woody") sieciówki PCMCIA - DWL-650. Chodzi to, ale
"sieje" trochę, tzn. co chwilę wywala jakieś błędy transmisji (chyba).
Google nie pomogły, pytań o to jest sporo, odpowiedzi nie znalazłem.
Ale do postawienia nie jest trudne (w Debianie - 5 minut), nawet WEP
64bit ustawisz. Robiłem to też na innych Linuksach, ale niestety nie na
jajkach poniżej 2.4
Do diagnostyki (monitorowania) polecam 'wavemon' - fajne narzędzie (na
konsolę oczywiście :)).
Nawet do tego :))):
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/1860241.stm

Pozdrawiam