Re: karta dlink dwl 520+

On Wed, 30 Jul 2003, [iso-8859-2] Michał wrote:
> jade w sobote na drugi koniec polski instalowac serwer z takim cudem.
> Jako ze nie instalowalem serwera do sieci bezprzewodowej, pogooglalem
> troche i mam nastepujace informacje:
> - karta ta teorwtycznie dziala, znalzlem sprawozdania ludzi, ktorym
> udalo sie ja uruchomic, jednak nie wszystko bylo ok. D link nie daje dla
> niej wsparcia wogole. Istnieje binarka kompilowana gcc 3.3
> - wszystkie opisy ktore znalazlem dzialaly na kernelach 2.4, jest szansa
> uruchomoeia tego na kernelu 2.2?
> - jakich niespodzianek mozna sie spodziewac? hcialbym sie przygotowac,
> [...]

Witam

Obawiam sie ze duzo nie pomoge:(
na mojej polce lezy obecnie taka karta ktorej nie udalo sie zmusic
do dzialania z Linuksem, ale moze za malo walczylem.
Uzywam kilku takich kart pod Windowsem i dzialaja OK.

Ogolnie to sa niezle karty i raczej nie ma z nimi problemow;
tylko probley zeby je odpalic pod Linuksem...

Bardzo prosze o podzielenie informacjami
na temat uruchamiania tych kart.

Zycze powodzenia

Pozdrawiam
Grzegorz Szczepanik