HP LaserJet 1200 i pusta strona

Witajcie

Instalował ktoś z Was pod debianem drukarke laserową HP LaserJet 1200?
Bo ja podlaczylem i udostepnilem w sieci przez Sambe. Driverów żadnych
nie istalowałem, czyli działa bez nich. Lecz mam taki problem, że jak
drukuje z komputerów w sieci na tej drukarce to jeśli mam jedną tylko
stronę do wydruku to ona drukuje mi dwie strony, pierwszą z tym czym
chciałem, a drugą całą pustą. Jak mogę ten problem usunąć, by
drukarka nie drukowała mi dodatkowaej pustej strony?
Proszę bardzo o odpowiedź.

Z góry dziękuje
Marek Chrobak
marek@jachpol.net