Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

> Ja nie mam windows i chce wszystko odpalic pod linuksem

ja tez, bo mnie za przeproszeniem szlag trafia jak chce koncert
obejrzec... musze rebootowac :-(

> Na pewno obsluguje, bo equalizerem moge wszystkie glosniki regulowac
> sobno. Dzwiek rowniez odtwarzany jest przez wszystkie ale:
> w przypadku alsy mplayer nie odtwarza wiecej niz -channels 2
> w przypadku oss odtwarza, ale niezgodnie z tym co byc powinno, np,
> cenral rozrzucony jest na wszystkie glosniki. Pewnie da sie to jakos
> zmienc, ale ja juz nie mialem sily.

nie da sie. Emulacja OSS w alsie nie dziala na 6 kanalach, a mplayer nie
radzi sobie z szescioma w alsie - a to sie rowna kanał :-(

> Moglbys krotko napisac jak t sie reguluje?
> Pewnie wystarczy ze skopiujesz pare linijek a ja nie bede musial nad
> tym sleczec godzinami :-))

> Jesli osiagniesz sukces to koniecznie daj znac.
> :)

chyba nie osiagne, powod wymieniony wyzej. A mp3 i zwykle filmy to i tak
zawsze graja tylko na przod, tyl + sub (niskie przeciez i tak nie sa na
lfe dawane, tylko na kanaly wszystkie - a tym zajmuja sie juz glosniki).
Ale wkurza mnie, ze nie jestem wstanie OSSowym emu10k1 uruchomic
wszystkich 6 kanałów. Srodek nie gra i koniec. Może coś z routingiem w
emu-script? moze fx13 trzeba zmienic na fx15 albo co? sam juz nie wiem

Mati (mati@maticomp.net)
Życie byłoby o wiele łatwiejsze do zrozumienia, gdyby matka natura dała
nam kod źródłowy.