Re: Fw: List z przyszłości

Pewnego pięknego dnia (Thu, 22 May 2003 14:06:56 +0200)
osoba bliżej znana jako "Verdan" <verdan@tlen.pl> usiadła przy
komputerze i napisała:

> [...]

Słuchaj - po 1 - jaki to ma związek z tematyką grupy?!? Ja tam nic o
Debianie (nawet o Linuksie, a juz w ogóle o komputerach) nie wyczytałem.

Po 2 - Nie chcę nikogo obrażać, ale jeśli wierzysz w to, co jest tam
napisane i popierasz działania osób pokroju tych oszołomów i Ligii
Polskich Rodzin, tudzież Samoobrony czy innych antyunijnych pajaców,
którzy sami nie wiedzą czym poprzeć swoją politykę i wysyłają takie
badzieiwia, to zachowaj to, proszę, dla swojej szanownej osoby i nie
dziel się poglądami z innymi, zwłaszcza, jeśli są one wyrażone w tak
płytki i idiotyczny IMHO sposób. Unia to przyszłość - jeśli nie tam, to
gdzie? Do Łukaszenki? O dziękuję, ale nie skorzystam. Te poglądy
wygłaszane są przez ludzi, którzy o Unii nie maja zielonego pojęcia,
albo ich poglądy są wypaczone przez Leppera, Rydzyka, czy im podobnych
palantów.

A jeśli wysłałeś to tylko dla śmiechu, to w sumie czasem fajnie pośmiać
się z czyichś beznadziejnych pomysłów i z tego, że niektórzy już
chwytają się tak beznadziejnych środków aby wywrzeć wpływ na mniej
inteligentnych od siebie (istnieją tacy?). Ogólnie - śmiejmy się z tego,
bo chyba nikt inteligentny w to co tam pisze nie wierzy, a na tej grupie
oszołomów nie ma, no bo w końcu Linux i głupota? Oj nie :]

No - wyżyłem się - dziękuję za uwagę, sorki jeśli było za
ostro/męczoco/długo, ale mnie szlag trafia jak widzę/czytam/słyszę
podobne teksty jak te zawarte w tym "liściku do mamusi od
niedorozwiniętego palanta z domu wariatów w X"

Pozdrawiam :)

Mateusz Pohl (aka PoLu)

--
Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - polu@linux.pl

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
przestajemy rozumieć pytanie..."