Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Thu, 22 May 2003, Mateusz Papiernik wrote:

> I tak byc powinno swoja droga (route-all-to-sub w glosnikach), ale to,
Swoja droga to nie powinno :)
Glosniki powinny byc na tyle wypasione, zeby kazdy mogl w pelni odtworzyc
cala przeznaczona dla niego sciezke :-))), ale zycie nie jest niestety
takie piekne.

> ze LFE rowniez powinno byc kierowane na sub to inna sprawa. Nie kieruje,
> faktycznie. Tzn. "LFE" mowi lewym przodem, a na sub nie ma zadnego sladu
> dzwieku.

u mnie w ogole nie mowi, ale dzis bede sie bawil routingiem wiec moze cos
wymysle.

> nie probowalem. Pod windows dziala rewelacyjnie, ale puszczenie koncertu
> oldfielda na --channels 6 pod linuksem nie jest tym samym - gra lipnie:(

Ja nie mam windows i chce wszystko odpalic pod linuksem

> fajnie
Na pewno obsluguje, bo equalizerem moge wszystkie glosniki regulowac
sobno. Dzwiek rowniez odtwarzany jest przez wszystkie ale:
w przypadku alsy mplayer nie odtwarza wiecej niz -channels 2
w przypadku oss odtwarza, ale niezgodnie z tym co byc powinno, np, cenral
rozrzucony jest na wszystkie glosniki. Pewnie da sie to jakos zmienc, ale
ja juz nie mialem sily.

> bardzo wyraźnie. Pod linuksem również udało mi się to osiągnąć ładując
> moduł 5band-eq.bin przez emu-dspmgr a następnie konfigurując go. Jestem
> strasznie ciekaw, czy w alsie również by to wyszło, tzn. ustawienie
> eqalisera na poziomie sterowników, a nie programu (tak jak xmms)

Moglbys krotko napisac jak t sie reguluje?
Pewnie wystarczy ze skopiujesz pare linijek a ja nie bede musial nad tym
sleczec godzinami :-))

> to ja ide po alse :-)))))

Jesli osiagniesz sukces to koniecznie daj znac.
:)

mirek