Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

> Jesli osiagniesz sukces to koniecznie daj znac.

nie osiągam na razię, bo zgubiłem headersy do swojego kernela, a nowe
2.4.20 nie chce mi sie skompilować gcc'em 3.3 (sa bledy w ide-cd.h i w
kilku innych, ale sorki - nie chce mi sie dlubac :-PPP), ale znalazlem
cos interesujacego na googlach. Co prawda list dotyczy Audigy 2 i DVD,
nie Live! 5.1 i ogólnego 5.1, ale podejrzewam, ze to nie ma większej
różnicy - bo problem jest w wyjściu 5.1 przez alsę a nie braku obsługi
w alsowych sterownikach. Autor listu mówi, ze udalo mu sie
uruchomic 5.1 przy uzyciu alsowych sterownikow mplayerem robiac cos
takiego:

mplayer -ao alsa:surrond51 -channels 6 dvd://

Wiec moze to samo wypaliłoby w naszym przypadku? Jak sie pozbieram i
przekompiluje jajko na alse to sprawdze, ale moze ty juz jestes wstanie?

Pozdrawiam!

--
Mati (mati@maticomp.net)
Życie byłoby o wiele łatwiejsze do zrozumienia, gdyby matka natura dała