Re: RAID + nieRAID

Dnia Tue, Feb 25, 2003 at 12:06:38PM +0100, Misiek napisa(a):
> Z dyskami IBM to prawda. Sam jestem nieszczęśliwym posiadaczem IBM 30
> GB. Dysk działa, ale przy odczycie lub zapisie mniej więcej w połowie
> dysku głowica "jęczy" i drastycznie spada prędkość zapisu/odczytu.
> zawsze wtedy truchleję, że juz po nim :(. Już drugi rok dysk tak
> pracuje, ale na razie odpukac działa.

Oj chyba bym go jednak potraktowal gumowym mloteczkiem uprzednio backup
zapodawszy ;) Z doswiadczen z dyskami IBM problemy zaczynaly sie zazwyczaj
od problemow z uruchamianiem ;) Zgrzytal, zgrzytal -- po 5 uruchomieniu
kompa szedl dalej i o dziwo pracowal wtedy poprawnie ;) Oczywiscie tylko
do czasu ;) A zgodnie z prawem Murphego jak cos ma pasc to pewnie wtedy
jak bedzie dzien po gwarancji ;)

Chyba sie strasznie offtopicznie zrobilo...

--
Voder