Re: Zbudowanie okrojonej dystrybucji debiana

It was 2003-02-25 11:16 when Michał Bogusiak wrote:

> cze ostanio chodzi mi po glowie takie pytanie czy jest jakas mozliwosc
> zrobienie wlasnej dystrybucji potrzebuje troszke okroic  normalna
> dystrybucje  i powrzucac wlasne konfigi  bylo by to dla mnie bardzo
> wygodne rozwiazanie a potrzebuje w niej  swumie  www php  msql i pare
> iinnych  ssh  ewentualnie jakiegos ftp  i to wsumie wszystko a
> jednoczenie chodzi o czas  isntalacji i konfiguracj zeby go skrucic do
> minimum.

Da się - musisz przekompilować sobie paczki 'pod siebie' i ich używać. Od
dłuższego czasu chodzi mi to po głowie - żeby zrobić sobie coś w stylu DFS
(Debian From Scratch) - zależności w niektórych pakietach są jak dla mnie
zbyt rozdmuchane - np. sylpheed-claws (mailer) którego używam jest
skompilowany z obsługą Palmów - mi to zbędnę jest, część zależności w GNOME
też bym usunął itp..

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

    Gotta' get back to Reality... now where is that stupid Blue Dragon?