Re: RAID + nieRAID

Dnia Mon, Feb 24, 2003 at 11:14:51AM +0100, Grzegorz Dziegielewski napisal(a):

> IMHO robienie RAID1 z więcej niż dwóch dysków mija się z celem. (chyba, że
> kupiłeś IBMy z Węgier). Jeśli chcesz używać RAID pod linuxem to
> proponuję zrobić softwareraid obsługiwany przez kernel - jest bardziej
> kompatybilny z linuxem niz raid promise'a/highpoint'a.
> Proponuje zrobic 0+1 i mieć z głowy...

Czy ja wiem .... od ponad pół roku używam raida na mirrorze na dwóch IBM
80 Gb  - pracuje właśnie na promisie i nie stwierdziłem żadnych
problemów - obciążenie dysków jest dość spore (backup kilku serwerów i
logów).
Jądro 2.4.20 +ac2.
Generalnie przy niskich nakładach, całkiem niezły efekt.

--
Kowalski Pawel
argail@histeria.pl | argail@histeria.eu.org