Re: pad

Witam serdecznie,

   dnia 20 lutego 2003 (22:52:09) przyfrunął do mnie list
   podpisany: Marcin Owsiany,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

Jejku, tyle i w obcym języku... No nic, poczytam ale nie teraz... Spać
mi się chce.

> Ale wtedy na przykład próba odpowiedzi przedpiścy zamiast liście może
> wymagać pewnej gimnastyki.

Czy ja wiem? Nigdy nie miałem z tym problemów.

> W konsekwencji pojawia się na liście masa postów typu "sorki miało iść
> na priva".

Nie wiem, nie spotkalem, ale spoko. Zrobiłem sobie automat do
odpowiadania na listę :-)

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 Uczcie się przodujących radzieckich metod pracy!