Re: pad

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 11:41:00PM +0100, Marek ?aska napisał(a):
> [...]

Zgadzam się w 100%, tak powinno być "domyślnie".

Nie przesadzajmy. W końcu to jest lista i odpowiedzi na posty powinny
"domyślnie na nią być wysyłane. Ile razy normalnie odpisujesz komuś na
priva zamiast na listę, bo ja prawie wogóle?

Tak jak wyżej zgadzam się w zupełności.

> Nie przesadzaj. W większości przypadków starczy wcisnąć Reply to All i
> wykasować jednego adresata. Moim zdaniem tak jest po prostu OK.

Wcisnąć "Reply to All" i wykasować jeden adres - jak dla mnie to za dużo
roboty. Ja w moim mutt'cie lubię po prostu nacisnąć "r" tak jak na
innych listach, na które odpisuję.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi(at)jabberpl(dot)org