Re: pad

It was 2003-02-19 15:05 when Misiek Misiek wrote:

> POniewaz inwestycja sie rozrasta (w tej chwili zadeklarowano chec na 291
> koszulek), raczej na poewno bedą wyszywane, tańsze, lepsze, tylko
> potrzebuję chwilkę czasu - chciałbym to tak przygotować, żeby to
> wypaliło.

Obejrzałem projekty na stronie i zagłosowałem na białą (nr 2) - jakoś nie
lubię czarnych koszulek.

> CO do padów - oczywiście jest to możliwe, nawet się dowaiadywałem. Prz7y
> ilości 10 sztuk wychodzi ok 8 zł za sztukę (klisza i sito to ok 60 zł +
> koszt padu 2 -4 zł, wychodzi ok 8 zł na łebka).

Tylko czy pad bazowy jest to pad trzymający się biurka czy zwykły plastik..

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

            We're here to give you a computer, not a religion.
            		-- Bob Pariseau, at the introduction of the Amiga