Re: pad

Dnia Wed, Feb 19, 2003 at 08:17:11PM +0100, Bartosz Feński napisa(a):
> Mam takie pytanko... czy tutaj w ogóle netykieta nie obowiązuje ?
> Bo widzę, że sygnaturek sporo osób nie wycina i nikt nie zwraca uwagi...

To ja jeszcze zwroce uwage ze jak sie odpisuje na liste to warto by zwrocic
uwage czy adres listy jest w polu To: i czy przypadkiem To: nie wskazuje
na autora poprzedniego postu, ewentualnie czy nie znajduje sie on
w CC: BCC: itp itd...

W sumie i tak procmail mi to posegreguje i duplicaty wyrzuci, wiec
tak tylko informacyjnie pisze.

pozdrawiam...

--
Voder