Re: pad

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 08:44:19PM +0100, Bartosz Feński napisa(a):
> Ja jakoś nie mam problemów z duplikatami.

Ale inni moga miec...Ponadto uzywasz mutta wiec akurat nie powinno to
stanowic problemu...Mutt ma takie fajne narzedzie zwane lists...klikasz
L i odpowiadasz wtedy na liste dyskusyjna (oczywiscie
wpierw musisz sobie to skonfigurowac)..Potrafi tez dokleic naglowek
Mail-Followup-To (o ile nie pomylilem skladni bo pisze z pamieci a nie
chce mi sie teraz do naglowkow zagladac), dzieki ktoremu klikajac na Reply
odpowiadasz na liste.

A odpowiadajac jak to starzy hardocorowcy netykiety mowia: generujesz
zbedny ruch na laczu ;) ;) ;)

P.s Tak jak pisalem mi to nie przeszkadza bo mi procmail zalatwia sprawe,
ale jesli juz piszemy o netykiecie to ktos Ci moze odpowiedziec ze jemu
nie sprawia problemow czytanie postow z nie powycinanymi sygnaturami...

Pozdrawiam :)

--
Voder