Re: Koszulki

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 08:26:39PM +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisa(a):
> Witam serdecznie,
>

> No więc właśnie. 2,30 x 2 = 5zł. Myślę, że za tyle można spokojnie
> przesyłkę zrobić (jeśli przedpłata będzie na konto). Jedyny zysk, to
> brak konieczności pakowania przez jedną osobę.

A moze to by byla swietna okazja aby spotkac sie w Radomiu i podyskutowac
na temat np zalozenia RLUG ?? Moze to nie jest takie nie mozliwe...
Zreszta nie tylko na taki temat...mozemy spotkac sie gdzies przy browarze
i tam wreczyc koszulki i wogole pogadac....Mysle ze nie jechalibyscie tylko
po to aby odebrac koszulke ale rowniez spotkac sie z ludzmi z naszego rejonu,
ktorzy uzywaja tej samej dystrybucji...So ?
RLUG nie mamy ale zawsze mozemy sie przy okazji koszulek spotkac, pogadac
i poznac.

Dariusz 'Voder' Rubinkiewicz