Re: pad

"Bartosz Feński" napisał.

> Mam takie pytanko... czy tutaj w ogóle netykieta nie obowiązuje ?
> Bo widzę, że sygnaturek sporo osób nie wycina i nikt nie zwraca uwagi...

Witam.
Trafne pytanie. Jestem juz w 7 grupach linuxowych i wszystkie jak dla mnie
dobre. Uwazem, ze generalnie tutaj poza nielicznymi wyjatkami panuje porzadek.
Jednakze bedac tutaj juz od dluzszego czasu wlasciwe nie wiem kto jest
wlascicielem tej
grupy i kto nia moderuje. Ja tu raczej malo sie pojawiam i czytam dla ciekawosci
to co tu sie
pojawiam. Coz moje distro, to Red Hat i Aurox. Najczesciedj pojawiam sie w lesnej

grupie linuxowej. W tym watku  rzeczywiscie przydaloby sie lepiej wycinac cytaty.

Co do popmyslu wytworenia i dystrybucji gadzetow debianowych uwazam go za bardzo
dobry. Gdy mnie pozniej czas pozowli poinformuje tez w innych grupach. Moze
bedzie
wiecej chetnych co powiekszyloby szanse na obnizke cen.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000