Re: mail-agent?

Z tego co mi się wydaje różnica jest tylko w trakcie konfigurowania, gdzie
należy podać właściwy sposób (obsługiwane są oba mbox-y: /var/spool/mail
oraz $HOME/Mailbox).
Na pewno nie obsługuje sam z siebie formatu mbox zawarty w pakiecie serwer
pop3 - ale nie musisz go wykorzystywać.
Ponownie polecam wspominane wcześniej strony lwq (http://www.lifewithqmail.org).
Pozdrowienia
Robert
juz prawie przekonaliscie mnie do wyprobowania qmaila
nie bardzo jednak lubie Maildiry (bo nie i juz), z waszych maili wynika,
ze qmail moze ze zwylklymi mailboksami pracowac. powidzcie wiec jak
bardzo klopotliwe moze byc takie rozwiazanie
milego dnia