Re: mail-agent?

> Wadą jest iż większość dokumentacji preferuje uruchamianie przez
> daemontools a obsługę portów nie przez inetd lecz tcpserver (oba tegoż
> samego autora), lecz ja przez długi czas używałem standardowych metod i nie
> było żadnych problemów.

to zaleta :)
sa to bardzo silne narzedzia o szerokim zastosowaniu i warto sie z nimi
zapoznac przy okazji stawiania qmaila

> Polecam strony autora: http://cr.yp.to
> oraz nieoficjalną, ale bardzo dobrą qmail-a: www.qmail.org
> oraz: http://www.lifewithqmail.org

oraz jej polska wersje http://www.globi.org/lwq/
uzywanie qmaila proponuje od jej lektury wlasnie rozpoczac

dodam jeszcze ze w przypadku qmaila polecam wlasna kompilacje,
a nie uzywnie paczek dla debiana. caly proces kompilacji i instalacji jest
bardzo dokladnie, wrecz lopatologicznie (LWQ) opisany w dokumentacji.

--
Michał Łodziński
tel://48.601.94.49.03/