Re: exim?

On Tue, 22 Jan 2002, Marcin Landowski wrote:

> Zastanawia mnie jedno - MTA domyslnym dla debiana jest przecież
> exim!!! Czy ktoś go uzywa? Jak się sprawdza w praktyce?
> Skoro debian-team go wybrał, cos musi w nim być! A nie znam
> nikogo, kto by go używał...
> Sam próbowałem exima z Potato r1, ale... działał dziwnie (np. nie
> chciał wysyłać maili jesli były w nich znaki iso-8859-2!!!).
> Nie udało mi sie rozwiązać tego problemu, co ciekawe na grupach
> również jedyną poradą było upgrade do góry.

Ja uzywam exima, nie mialem z nim zadnych problemow. Jednak od razu
zaznaczam, ze uzywam go na maszynie typu desktop, tzn. wysylam maile
dowolnym programam pocztowym z mojego konta na moim kompie (mailx, pine),
swego czasu moj komputer robil za SMTP, teraz kozystam z zewnetrznego,
chyba ze chce wyslac bardzo duzy plik, do odbierania poczty uzywam
fetchmail.

Swego czasu bylo to na slinku, potem na ziemniaku, teraz jest na woodym. Z
wysylaniem fontow iso-8859-2 nie mam problemow, a na ziemniaku (czy
slinku) nie pamietam juz jak bylo, po prostu z nich nie kozystalem.

ąśćżźółę :)

--
mirek