Re: Pytanie o CDRy (raczej nie debianowe ;))

On Sun, 22 Dec 2002 13:07:50 +0100
Jacek Sobczak <jacek@sobczak.pai.net.pl> napisał(a):

> Phalocyanine .. znow minimalna predkosc zapisu dla tego rodzaju nosnika to 8x.
W sumie to nie wiem - ale nagrywalem audio x2 na nich i jest wsio OKI - tak wiec
dlaczego nie wolno i jakie to ma uzasadnie techniczne? (max wynika z mocy lasera
i czasu jaki wiazka pada na punkt)

> A co do trwalosci plyt najwieksze znaczenie ma dostepnosc ich dla
> "uzyszkodnikow" ;)
Tak ale dyskusja zaczela sie od tego ile sa w stanie same chemiczne skladniki
wytrzymac - gdzies slyszalem ze min dla phalocynanine to nawet kilka miesiecy po
wypaleniu (zacznie matowiec powloka i tracic wlasciwosci).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)