Re: Pytanie o CDRy (raczej nie debianowe ;))

On Sunday 22 December 2002 12:51, Adrian Siemieniak wrote:
> [...]

Trzeba pamietac ze roznego rodzaju nosniki maja rozne predkosci zapisu.
zadnych innych niz Phtalocyanine nie mozna nagrywac z wieksza predkoscia niz
20x a znow minimalna predkosc zapisu dla tego rodzaju nosnika to 8x.
A co do trwalosci plyt najwieksze znaczenie ma dostepnosc ich dla
"uzyszkodnikow" ;)
[moje zielone philipsy ze zlotym lakierem nie maja dziurek]

pozdrowienia, jacek